Dag 21 – Det här upprör mig.

Det som upprör alla antar jag. När folk svilker! Svek är nog det värsta som finns. Blir så jävla upprörd när någon sviker, speciellt om han/hon är en kompis till mig. Fyfan. Blir också ganska upprörd när folk blir orättvist behandlade i t.ex. andra länder och sånt, ni vet. Usch.



Tjollahopp gummisn*pp.
Skolan idag var niiice, men fick inte så mkt gjort. Höhöhhöhööh, blir lite mer att göra i helgen bara. Eeeehm, jaaaa..efter skolan drog jag hem till Linnea och Tessan en snabbis och sen åkte jag till stallet och red på fina hästen Viola. Det gick superbra och jag är jättetaggad på ridningen! Men ah, nu har jag precis ätit och sitter vid brasan och håller på att dö av värme så jag flyttar nog på mig snart..aja, ni får ha en bra kväll för det ska jag. Ska kolla på let's dance och tjocka mig. ;O Otroligt tråkigt inlägg.. aja,
Pusspuss


soooommmar och sol, snart är jag lite brun också, mitt i vintern (: fast näh, det är typ vår då..hööhöhöh, aja. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback