Dag 22 – Något jag önskar att jag gjorde mer.

tränade och pluggade. Höhöhöhöhöhöh, man tror att man orkar gå ut och springa och plugga lite när man kommer hem från skolan..fast näh. Men aja, det önskar jag att jag gjorde lite mer. Ska försöka..



Hejhejehjehej, idag ska vi hem till farfar och fira att han fdyller 70 år, grattis. Ehm, sen blir det väll till att åka hem och slappa eller något. Vila upp mig, astman har blivit så mycket värre och min rygg gör sjuuuuuukt ont från ridningen igår. Inte kul..sen ska jag nog ta och plugga lite också. Det är bra att plugga lite mer nu i början av terminen så att det inte blir så stressigt sen med nationella och i slutet av terminen. Så ah..men ni får ha det så bra, kanske uppdaterar mer när jag kommer hem (:

blogg.se vill uppenbarligen inte ladda upp någon bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback