Dag 23 – Det här får mig att gråta.

..men om jag börjar tänka på det och skriva om det så kommer jag ju börja gråta? :'( Okej, det som får mig att börja gråta är att jag en gång för typ några månader sedan sårade en person och fick mig själv att må sjukt dåligt. Är djupt besviken på mig själv att jag betedde mig som jag gjorde, när jag tänker på det är det lätt att det kommer en eller två små ynkla tårar rinnandes ner från min kind. Vilket jag förtjänar. Livet handlar om att förlåta, glömma och gå vidare.

Och det som får mig att må dåligt och ibland kan få mig att börja gråta är att jag måste välja gymnasium snart och att den underbara lilla klass vi har kommer att splittras och det är svårt <3

Och filmen a walk to remember får mig att börja gråta varenda gång :P Jaa..jag har drogat den lite :$




hööhöhöhöhöhöh, wtf?




h3h3h3h3h3h3, egopics.

Men asså.......nu ska jag paacka lite och sen liksom ööööh, borsta tänderna och sen öööh 0.o vet inte. Jooo, städa mitt rum. ÖÖÖÖÖÖHHHH...3tt på natten 0.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback