Dag 25 - Min skoltid

va..? Pallar inte skriva om det..ointressant som fan är det också.



Yo breeeeeee, skolan idag har varit hyffsat bra. Fick en del gjort, efter skolan drog vi hem till Becca siom fyller hela 16 år idag! Grattis min fru 0.o ;) höhööhööh, älskar dig. Men iaf, vi hade trevligt. Fikade, åt massa godis och hade allmänt trevligt. Sen hade ju jag och Becca våran försdta gitarrlektion idag vilket gick super! Och jag har tydligen en rolig min när jag är koncentrerad..i ridningen också x)) Men drog tillbaka till Becca sen. Hade kul och lalallaa. Sen drog jag hem runt sju. Pappsen hämtade mig och så när jag ska gå ut ur bilen så halkar jag för att det är så halt, men jag hinner ta tag i bildörren men hamnar ändå på rumpan 0.o då kommer pappa och bah: ahjuste, det är halt ute. Jag: tack för förvarningen..

iaf, tog en prommis med hunden. Så sköööönt att bara släppa tankarna ute i friskluften! Superbra, nu vet jag vad jag s ka göra med ah..dem flesta vet och så kan man tänka på massa onödiga saker som vilken tid jag ska duscha, när jag ska kolla på TV, vad jag ska blogga om osv, osv..hööh. Sköönt. Men nu ska jag äta middag, sen duscha och sen kolla på TV. Ni får ha en fortsatt bra kväll. Pussochhej.


Grattis, grattis och grattis! Puss på dig världens bästa Becca. Älskar dig! :D

Kommentarer
Becca säger:

Tack söta Ronja! Älskar dig oxå :)<33

2011-01-19 | 10:08:48
Bloggadress: http://www.twitter.com/beccuw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback