dåligt uppdaterat, i know.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, igår (Onsdags) Så hade jag vääääldigt trevligt med mina vääännner :D Har dock inte gått och lagt oss ännu. Klockan är 05.40 ;) Hahaha, vi har haft gryyyymt kul med snack och bad i bastutannan och ett litet snabbt dopp i snön! Sen vart det till att kolla på film, först blev det Prom Night, sen snuten i varuhuset och sen kollade vi på Paranormal Acitivity vilket jag under hela filmen satt på helspänn och mosade Linnea och Beccas händer och hyperventilerade genom halva filmen..hahahah, har aaaaldrig gråtit till en skräckfilm förut men blev så jävla rädd att jag började gråta och fick flipp ibland..HAHHAHHA. Aja, sen gick vi och bäddade och lalala, sen satte vi på Bombay Dreams och nu sitter vi och kollar på antagligen den sista filmen för idag, En shopaholics bekännelser. Haft det riktigt nice idag. Uppdaterar mer imorgon. Måste vakna tidigt för att vända på dygnet..mys -.-' Aja, hoppas ni har haft en bra dag. PUUUUSSSS & KRAM SKUMBANAN!

Prom Night - ♥♥♥♥♥
snuten i varuhuset - ♥♥♥♥
Paranormal Acitivity - ♥♥♥♥♥
Bombay Dreams - ♥♥♥
En shopaholics bekännelser - ♥♥♥

Snabbt vad jag tyckte om filmerna, 5 ♥ är det högsta. Prom night och Paranormal Activity var skitbra. Dock har jag sett prom night fem ggr nu..haha, båda filmerna är skräckisar. Fast Prom night är lite mer thriller..blabla, nu pratar jag i nattmössan. Hejdå!


Men ha-ha, har bildbrist :$$$ Heeeeeeeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback