depptext, no need to read.

Jag tror inte, jag vet inte. Jag vill inte..jag tror inte det. Jag vet verkligen inte, jag vet ingenting. Är så jävla förvirrad. Det är svårt, att såra någon är det värsta man kan göra. Och jag vill inte göra det..det är hemskt. Jag orkar inte..orkar inte tänka klart. Fyfan för det här. Helt plötsligt fick jag en otrolig längtan till mina tjejor. Vill bara sitta och kolla på film i soffan med er och bara ha kul och skratta..och inte prata om problem, bara ha kul men nu sitter jag ensam här med mina tankar och allt jag har är bloggen -.- Jag vill inte tillbaka till skolan. Vill ta en jorden-runt-resa med mina vänner och skita i alla andra. Kalla mig ego, bryr mig inte. Du som har suttit och kommenterat att jag är ego osv..du ska veta att jag har tagit åt mig av varenda cp-ord du har skrivit. Tack! -.-' Och min mage kurrar 24/7 och jag är inte ens hungrig så shut tha fuck up. PANNKAKA MED SYLT - NEJ! Just so u know.


-

Kommentarer
T h e r e s e | Foto & design säger:

<3

2011-01-09 | 14:39:46
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/
Becca säger:

Vet du? Det var exakt det jag satt och tänkte på... JAG VILL VARA MED ER! :(

Slappdagar med mina fina tjejer är det bästa som finns lixom :)<33

2011-01-09 | 18:34:13
Bloggadress: http://www.twitter.com/beccuw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback