godnatt

helt s-j-u-k-t. Jag är alltid den som fryser, klagar på att det är kallt och blablalbalbalbalbalba. Och vet ni vad? Jag har försökt att somna i två timmar nu men det går inte! Kollat på scrubs, inte blivit trött. Stängde av, försökte sova. Gick inte. Kom fram till att problemet är: Att mitt hår är all over the place & det är sjuuuuuuuukt varmt. Så..nu ska jag stänga av golvvärmen, öppna fönstret, stänga av datorn, sätta upp håret i en toffs, lägga mig och lyssna på musik. Ni får ha en bra jävla natt. Puss och kram.

cp. det går inte att ladda in youtube klipp. Men iaf, min vaggvisa är free fallin' - olle hedberg. Inte John Mayer. Tjurig.se

Är pms-barn när jag är trött. Det vet dem flesta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback