hahahhahahahha, kärlek på dig älskling :D

Becca är nog en av dem sjukaste människorna jag känner! Älskar hennes humor asså.
- *dampryck*
- *svarar med ett dampryck*
- älskar dig också! *glad*
- puss! *arg*

internt, men så jävla bäst asså, HHAHAHAHHA. Svårt att förstå, nu blev du nyfiken va, va, va, va, va?????? Hööhöhöhöhö, näh men vet ni...........? Jag saknar en person jäättte mega mycket! :''''( Verkligen mega mycket! En person som alltid finns för mig och vill mitt allra bästa som liksom älskar mig för den jag är! ÅÅÅH, du är så underbar! Hoppas vi ses snart! iaf, dagen i kort: skola, depp, plugg, tråk, stress, netonnet, jakan + fika, trevligt umgänge, hooooooosta, skratt, ridning (gick asbra), skötargala, depp. Nuuuuu: MUSIK, och glaaaaaaaaaad :D, SEN: O.C, kollar om dem bästa avsnitten på säsong ett medans jag väntar på att säsong två ska laddas ner liksom! ÖÖÖÖH, asså. Hjärtklappningar är inge kul! :( Men asså håller på att dampa loss på min hosta snart..ööööööh. Hejdå!

imorgon - party @ beccas + sleeeeeeeepover! :D Ingen uppdatering under helgen, möjligtvis på söndag då :)


har mega bildbrist! Ska ta maaassa bilder imorgon! :D Asså diggar verkligen mina strumpor som är såååå ronja-style, dem med björnar på och så alltid i omaka par! Med flip-flop liksom, äääh. Ingen fashionista här inte liksom ;) klackskor är inget för mig..hööhöhöh

pussN

Kommentarer
... säger:

vem saknar du? :D

ps din blogg är jätte bra!

2011-01-29 | 02:10:32
Becca säger:

HAhahahaha bästa! Älskar dig min lila knäppa fru xD<333

2011-01-30 | 17:15:17
Bloggadress: http://www.twitter.com/beccuw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback