jag håller på att tappa greppet..

Eeeeehhhmmm,

så trött, så trött. Vad var det jag skulle skriva? Ahjuste, godnatt. Nu ska jag bara komma fram till vad jag ska ha på mig för kläder imorgon.. 0.o all tid på morgonen går då åt till att välja kläder om jag inte gör det dagen innan.

Ooont i huvudet och hosta. As mysigt. Så är det idrott imorgon också. Vi får hålla tummarna för att inte få ett astma anfall! :D -.-' Sleeeeeeeeem, så mysigt.

ööööööööööööööööh, f*n vad trött jag är. öööööh, vet ni..? Jag har typ värsta planerna..ööööhm. Asså och jag har beslutsångest..UBG eller Fridegård?? HHHHHHHHHHHHHMMMM...



....................jag känner mig..........konstigt...........0.oooooooooooooo....det måste vara hostmedicinen............................................................mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback