LOL

sho bre (hhahahahahahahaha) ah, iaf. Har tråkigt, är sjukt trött också. tjugo över åtta? Äntliiiigen har jag vänt tillbaks på dygnet. GRYYYYMT skönt. Ni förstår inte hur jobbigt det var att inte kunna somna innan klockan tre-fem på natten och vakna typ två-tre på e.m. Inte kul! Hatar att inte kunna somna -.- Men ääääntligen har jag vänt tillbaks på dygnet, hoppas jag..men ska väll gå och lägga mig runt nio-tio så att det inte blir allt för tidigt..höhö.

I'm so ecited btw! And that's 'cause me and beccis r going to start to take guitarr-lessions! AAAAWEEEESOME! Måste bara hitta några låtar på spotify som jag vill lära mig eller något, hörde inte riktigt vad hippie snubben sa ;O. HAHAHA, men aja. Imorgon blir det inte till att vara med Emil för er som trodde det ;) Han kan inte..tydligen. Mhm, så det blir på Onsdag innan jag drar hem med tjejerna och badar bastutunna och har det naaaajjjjss! Men aja, seyalateraligator.


loveyougirl! Falun 10' kommer man ju sakna alot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback