men bläää

Har ni någon gång känt att ni vill ha en kill-kompis? Det har jag..en som liksom är kille och förstår sig på dem men som ändå inte är tjej. Ibland vill man prata med någon annan än sina tjejkompisar..men som förstår sig på killar men som man ändå inte gillar eller är något sånt jobigt..? Jag letar efter en killkompis! Hur och vart hittar man en killkompis med dessa krav:


?

värsta drömmen jueeeeeeeeeeeee. Höhöh, ge mig? Men aja, ska ta en nattmacka och sova sen. Förlåt Becca men kommer inte imorgon "/

Kommentarer
Becca säger:

NOOOOOOOOOO :'(

Hihi, nej men jag klarar mig! Independent women, you know ;)<3333

Bara du blir bättre :D

2011-01-25 | 15:26:12
Bloggadress: http://www.twitter.com/beccuw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback