men vafan då!?

oooooooh :@ Tiden bara flyyyyger iväg med mig :@ hade bestämt mig för att gå och lägga mig 23.00 eller ngt sånt, så blev klockan *poff* 03.20, roligt värre! :D NOOOOOOT. Fyfan asså! Kommer aldrig kunna vända på dynget inför skolan..aja, får försöka fixa det på ett eller annat sätt. Ska iaf ta lite yogurt och mörk choklad och kolla på ett avsnitt av Grey's. Godnatt *munter min!*

:@ ! Ska ställa klockan på .. 10? Vil inte sova bort hela dagen! :@

Och vet ni..? Igår var första gången jag red, misstolka inte - på en häst! Efter att ha varit hos naprapaten. Mmmhm, och vet ni mer??? Jag har skitont i mina höfter idag så jag knappt kan gå :@ Det gör inte läget bättre kan jag säga er! Mamma blev tvungen att sluta rida för att hon hade ont i höfterna och ryggen, sa naprapaten..jag vill inte det! :'''( och det ska jag inte heller!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback