oupsi!

Gick aldrig och la mig..har inte sovit på hela natten..så jag satsar på att dygna. Då får jag alltså sova klockan 14.00 :D hittills har jag joinat min mamma och syster vid frukosten. Dem tycker jag är knäpp. Aja, dagens planer är;

- locka håret.
- ta hand om kaninerna och gå ut med hunden när solen har gått upp.
- göra en hemlig sak.
- Vid lunch; göra pannkisar och kaffe á latte. ;)
- efter lunch så ska jag nog ha film-maraton och antagligen däcka i soffan.
- vakna runt 16.00 ..? För att vänta in mammsen och sen dra till tandis (tandläkaren..)
- åka hem, äta middag. Kolla på TV och sen sooooova! :D

- träna.

awesome. Jag är tröt.. i kroppen men inte ni vet i ögonen och hjärnan om ni förstår x)

ÅHNEJ! JAG KOLLAR PÅ "DET OKÄNDA" OCH DET ÄR OM SPÖKEN OCH ANDAR OCH SÅNT, PRECIS SOM I PARANORMAL ACTIVITY. Oh det är läskigt! Ett gift par berättar att gungstolen gungade utav sig själv :'''( ahmaygaaad! Aja, har vovven hemma som skyddar miiig! :D

Jag är en aning flummig 0.o har inte sovit på länge och har druckit o´boy .. bra kombination (; men not. HAHHAHA, aja. Nu ska jag vänta på att solen går upp..medans jag gör det ska jag våga håret ((((:

oojj, hahah..fjant jag är som börjar gråta till detta program :$$ men mina kära vänner vet hur jag blev efter paranormal activity.

Men nej, nu snackar dem om när dem är ensamna hemma och känner sig iaktagna..& jag är ensam hemma. HELP ME!


vila i frid lilla kära läppsyl :(((( Borta efter typ två dagar >....<

Kommentarer
Becca säger:

Naaaw! Lilla älsklingen då! Jag skyddar dig hemifrån, du vet, mentalt ;)<33

2011-01-10 | 11:56:14
Bloggadress: http://www.twitter.com/beccuw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback