prutt :D

vill helst inte skriva allt från igår. Men iaf, idag - bra dag. Lilla pratglada jag :D Höhöhööhöh, var lite deppigt i början av dagen menmen..nu är jag superglad (?) Efter en prommis med hunden i mörkret här i båååålsta..:O ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHM, ska hoppa in i duschen nu och sen äta pannkakor :D Men ahjuste..ni kanske vill veta vad jag gjorde idag eller..? öhöhöhööhöh, eller..? Ah fast näääh...me asså jo. höhöhööh, hahah. Seriöst, Förintelsens dag..film & diskussion i skolan sen stan med mika och tesi :D<3 kuuul! Sen fika på gillesgården i kallhälls centrum. En latte blev det..hade ju trots allt tjockat i mig lite riesen (hur f*n stavas det..?) ÖÖÖÖÖÖÖHM, kul. Kaffe, hmm. Där är anledningen till varför jag är så jävla hyper nu då..? hahhahaha, iaf. Hejdå. x)

Ronjis


voffsi fin :D

mmmmmhh....det luktar PANNKAKOR :DDDDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback