ssssschhhhh

äter godis ^^ fniss. Hheheheheh..vet ni????? Jag satte nyss på en maskin tvätt och vet ni..? Förra gången jag gjorde det gick tvättmaskiken sönder.. :$ hoppas den inte gör det denna gång..höhöhööhöh, men asså. Dagen har varit asnice. Skön promenad i vintersolen och sen lite chill i rummet, slängde ihop lite outfits till Thailand, packade lite och nu ska jag städa rummet.. och sen slänga ihop en outfit till imorgon också..-.- skola..hata.se . Får se om jag stannar hemma imorgon. Det beror på hur jag mår imorgon. Men annars ska jag till stan imorgon efter skolan :) Ska köpa lite stuff. Men som sagt, nu ska jag städa rummet och duscha och sen äta middag sen hopp i säng.
Ronja

cp minneskortet fungerar inte så ni får inga stökiga bilder på mitt rum :) .. var glada för det..det ser ut som ett bombnedslag!


okej, gammal bild. Don't judge me x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback