pez in my ♥

;O det är någon jävel som missunnar mig mina PEZ! ;( Skämt åsido..men har fått hostattack två (det blev nyss tre) ggr för att jag har satt i halsen. HAHAHAHHAHA. Kluuumpiiiigt.



Asså jag längtar verkligen asmycket till den 24 Februari. Att sitta och beställa hem sommarkläder och bikini mitt i vintern och veta att man snart åker till varma 35+ gradiga thailand, helt amaziiiing :** :D Och bara så ni vet kommer ni bli bombade med bilder när jag kommer hem sen ;) Har massa ideér på fotoshoots på stranden i sanden & i havet! ;O :'D ♥♥♥♥


Detta ska jag klicka hem imorgon (:

;O HOPPAS TAX-FREE KATALOGEN KOMMER SNART, SKA BESTÄLLA 10000 PEZ GUBBAR :D .. pez har blivit min nya drog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback