äääääääckel!

fml. "!#¤%&/()=?! Asså fuck, är svullen och öm i halsen. Asså, det enda jag tänker på vad jag har fått detta ifrån är alla smutsiga sedlar och mynt som man tar i varje dag, eller tanter som nyser, tar i smutsiga tallrikar. Ååååh, usch. Vidrigt. Dock tvättar och decifinerar (vafan heter det?) jag händerna en gång i kvarten, men ändå - vidrigt. Aja, ska vara ledig i alla fall till på onsdag, då jobbar jag och på torsdag - bara så att ni vet det tjejer :)

Är ni nyfikna på det jag skrev i förra inlägget? Hihihiihih, okej..så stort är det inte..

nu ska jag käka en bit tårta från igår och sen göra situps, man kanske inte ska anstränga sig så mkt om man har ont i halsen? Jag har bara hört att man inte ska springa/jogga..aja nog tjatat om det! Good daj.




grattis i efterskott till kaninerna som fyllde hela åtta år igår, coccis ser ut som en gammal gubbe. Hihihi, söt.


Asså vafan, jag hör min hund snarka genom väggen. knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback