balders bröd

tja, idag var en lugn dag. Men har varit hyffsad trött. Träffade lirre på tåget också, skönt att träffa någon av tjejerna i alla fall <3 känns som om det var flera månader jag såg dem :( Nu ska jag bara jobba imorgon och lördag f.m sen är jag ledig v. 29 - hääärligt.

Jag håller på att läsa tusen strålande solar så jag går runt medans jag jobbar och tänker på vad som kommer hända sen i boken, haha..lite distraherande faktiskt x) Men ah, ska inte tråka ut er. Nu ska jag fortsätta kolla på scrubs sen göra kvällsrutinerna.

sen sooooooooova, gud jag har sån huvudvärk. Och jag har inte kunnat göra situps för att jag har träningsvärk i magen så kan knappt resa mig upp ur sängen utan att jag viker mig dubbelt, hahahahahha. Aja, natti natti! jobbar samma tider imorgon som idag, ingen uppdatering under dagen dåra.


nu är det så att jag bjuder på denna..hhahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback