countdown

nu börjar tha countdown till tha "suprise", det är inget stort för er men för mig är det det och jag tycker att jag för en gångs skull faktiskt har hållt mig väldigt bra på att inte berätta vad det är :'D Stolt..^^

men nu ska jag, mamma och hunden till ängsjö för lite fika. Mys. Har fortfarande sjukt ont i halsen, bara väntar på att det ska gå över för jag brukar bara ha liksom lite morgon/kväll halsont. Men jaja, nu sitter jag och väntar på att scrubs säsong 6 ska laddas ner..ska låta den ladda medans jag är i ängsjö. Aja, tar inte med mig kamera så ah, :) men ni får ha en bra dag. Jag och mitt snurriga huvud ska bara ta't lugnt. Men aja, ttyl. Puss


jag älskar er.
"tjejen med string" hahahhahaha, fan vad kul vi har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback