dagens träningstips!

bam..bam..baaaaaaaam! Tå-lyft när man borstar tänderna. Tro mig, det gör mycket. Något så litet? I know! Och här kommer några övningar för alla andra där ute med samma problem med ryggen som jag..(fml på det..) och höfterna..seriöst, känner mig som en gammal tant. -.-

1. Titta rakt fram. Dra in hakan så att du visar dina dubbelhakor. Slappna av. Upprepa rörelsen 5-10 gånger.
skitskön om man är stel i nacken och har spänningshuvudvärk.

2. Stå rakt och sträck vänster arm mot taket. Känn att hela sidan sträcks ut och växla arm. Upprepa rörelsen 5-10 gånger.
SKITSKÖN! Man sträcker ut hela ryggen..så befriande.

sist..men INTE..minst!

3. LÄGGA SIG PÅ GOLVET! O-M-G, det är det bästa och mest effektivaste mot "kompakta" ryggar. Underbart när man lägger sig ner så bah *knak, knak* Det ska jag göra nu så, ciao och godnatt!

mer kommer. Mer..träningslika övningar mot onda ryggar och höfter! Så till alla tanter där ute: HÅLL UTKIK!


tänka sig, jag har varit sådär blek och..ah, shit.

Kommentarer
matilda säger:

sv: härligt! det är fint med mig :)



åh va glad jag blir!

2011-07-11 | 01:13:59
Bloggadress: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback