förvirrad

hejsan..det här suger verkligen men jag bara måste berätta en sak som hände idag. Jag har typ sovit hit och dit lite av och på detta är nog det längsta jag har varit vaken idag (tio minuter typ) ah, men så jag typ gick i sömnen från soffan till sängen och vaknade helt jävla förvirrad och bah "vart är mamma och pappa?" hur mkt är klockan?" värst av allt var att jag inte visste vad det var för dag. Sen kom pappa och förklarade allt. Trodde seriöst att det var typ kl 06.00 på morgonen imorgon..stört.

jag mår inte direkt bättre, har fått tillbaka det onda och har ingen lust att gå och ta en ny tablett då börjar jag antagligen gråta för att det gör så ont att gå.

fick säga att jag inte kan jobba på onsdag och torsdag. Got to bli frisk..

detta suger verkligen, förutom att mamma bakat muffins och ställt på mitt bord till när jag vaknade. Skitgoda var dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback