hello darlings

what you doing? Får se om det blir av till att göra den där lilla hemliga saken imorgon..anledningen till varför jag håller saker hemliga för er är för att ibland så säger jag saker som sedan inte blir av så istället har jag beslutat mig för att inte säga något färrän jag har gjort skiten ^^ Höhö, men japp. Är bara så sjukt irriterad på mamma att jag bara ååååååååååååh. CP. Men annars då? Jobbar torsdag & fredag. Drar till Gotland på lördag. Mhm, japp. Kommer hem sen igen på fredag nästa, nästa vecka då jag ska jobba på lördag. Sen den 12e tror jag att jag åker ner till emmy kommer hem den 16e börjar skolan den 17e. Japp, så är läget. Allt planerat och klart. Bara hem och packa om och åka igen.


pluttnutti. Nu ska jag gå och dricka lite cola trots att jag typ är hyyyyper och måste sova för att gå upp lite normal tid imorgon. Japp, japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback