hot damn

tjaba, jobbet idag var chill. Helt ok dag. Ehm, tänkte visa er lite mumsiga bakelser!


choklad cupcake. Själv har jag inte smakat den. Tog med mig en hem för att jag ska göra det men antar att den smakar..choklad. Jag har för mig att smeten på den smakar kladdkakesmet.


summer editon, jordubbs wienerbröd - omfg, tror att det är det godaste jag någonsin ätit! Jamjam! Wienerbröd med vaniljkräm och jordgubbar. Fucking mums!


sist men inte minst - en tårtbit, vit choklad, grädde, hallonsylt och vaniljkräm Tyckte om den skitmycket förut men den är tjatig nu.

Haha, alltså om jag fortsätter i denna stil så kommer jag bli megafet, fast neh. Jag tränar, sover och äter rätt. Man kan unna sig en bulle då och då! Men det är liksom hemskt att se dem slänga alla bullar och tårtor i slutet på dagen. Hemsk syn. Därför plockar jag med mig hem en massa :'D förra gången tog jag med mig en fet tårta hem..haha.

Något annat som är hemskt - min rygg. Seriöst, började nästan böla idag för att det gjorde så ont..nu ska jag gå och göra sit-ups! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback