kost & hälsa

Haha, jag är inte den nyttigaste människan på jorden men har börjat bli. Vill bara dela med mig av lite fakta som många gör fel:

många tror att man blir smalare eller tappar vikt om man skiter i att äta - men dem flesta vet att det blir bara tvärtom. Om man skiter i att äta lunch eller så så ställer kroppen in sig på "svältarläge" och sparar mer fett när man äter. Så det blir bara motsatsen. Och om man äter lite mer fett och kolhydrater så är man inte lika sötsugen vilket resulterar till att man inte går och småäter hela tiden..


vad tycker ni, ska jag fortsätta med lite tips? Jag har blivit riktigt nyttig på senaste tiden, vet inte vad som har flygit in i mig. Men ah, nu ska jag gå och sova så att jag orkar upp imorgon, inte för att jag ska någonstanns men vill inte vända på dygnet.


spanien-style: ligga på rummet och spy. Hahhahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback