för stora bilder, men wtf. Vem bryr sig.

Japp, från och med idag ska jag börja blogga..normalt :) Jag pallar inte radera alla gamla inlägg och jag orkar inte byta blogg så jag bytte bara design. Haha, kan fungera det med (: Men idag har jag bara solat och badat. Har blivit en liiiten nyans brunare. Och så, men mina matvanor suger på sommarlovet, är jag ensam om det? Blir mest godis och onyttigheter! Men igår kom jag hem från kryssningen som jag och tjejgänget åkte på. Det var sjukt kul och så :)
Ronja


Sådan kusin..öööhm, sådan kusin..Hahaha, Saga.


Andra kusinen :)
Hanna(h) ?


Min kusin Saga, hon är sjukt knäpp. Men så sjukt lik mig i sättet. Hahaha, man vet vem hon brås på ;) Hahahaha, så jävla skön hon är.


Mat(h)ilda & jag :)<3


i båten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback