såhär är läget assååå

aj..haha, dem flesta känner till min långa nagel på tummen. Guess what? Den gick av. Eller inte helt, men det gjorde så sjukt jävla ont. Men aja, nu är den halv. :( Har funtat på att klippa den flera gånger, men nu b3höv3r jag inte tänka på det längre ;P

idag då? Förutom att gå runt och hosta så har halsonten nästan försvunnit men febern är borta :) Så har bara en för jävla jobbig slemhosta och lite snovig ^^, lagom mysigt sådär..

annars då? Idag ska vi åka till mina kusiner i åkersberga. Spenderar natten där också. Kommer hem imorgon fast jag ska inte jobba imorgon. Kanske hittar på något med någon som är hemma, becca är du hemma imorgon? :) Sarina london, mika spa, tessan åland, linnea gothia, becca? Becca hemma? :D:D Eller jag vet föresten inte vilken tid jag kommer hem men på imorgon eller torsdag tänkte jag åka och shoppa lite. Är du på Beccis? :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback