tjenamittbena

på måndag händer det, och för typ tredje gången: det är ingenting stort. Bara en liten, liten, liten, liten, liten, liten, förändring för moí!

hallojsan. Idag har jag bara handlat med mamma och fixat en grejs. Imorgon fyller kära pappsi år då blir det lite firande. På lördag blir det partaj. Hur mår ni? Jag mår sisådär. Jag kanske har fått öroninflamation, ska åka och kolla det på måndag. This shit never ends. Och så går jag runt och hostar 24/7 men har skaffat nässpray så det är inte lika illa på näsfronten. Haha, men det gör så jävla pissont i mitt öra..och har ett lock som känns som att det är ett stort fet glas över örat. Japp, aja..ska gå och göra någonting nu :) Tjingeling!
Ronja


AAAAAAHAAA, vilken liten tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback