cougar town

KÄRLEK på den va? ;) Haha, hejsan..är alltid så jävla dålig på att börja inlägg. ALLTID med "hejsan" -.-

idag har jag degat runt i pyjamas bokstavligt h-e-l-a dagen. Jag behöver sånna här dagar. Igår var jag så spänd hela dagen att när jag kom hem och la mig i sängen så fick jag hjärklappningar osv..måste bara chilla ner lite asså. Vad är mitt problem liksom? Jag är nog en sån där person som inte är som är lätt bekväm med allt.

Imorgon ska tjejerna sovisa här hos moii :) Eller ja, det beror på hur jag mår imorgon..känner mig lite tjock i halsen och det gör ont i halsen när jag sväljer men bara ibland, inte hela tiden? Så jag tror inte att det är något, eller? Mina sånna där .. köttlar? Vette fan vad dem heter, men dem som sitter under käkbenen typ..? Aja, iallafall..den ena är lite tjock men inte den andra. Hmm, kanske inte skulle ha badat alla dem gångerna jag badade även fast jag kände mig lite dålig? Skitsamma, tror inte att det är något i alla fall, alla har vi lite ont i halsen kväll/morgon. Ja, jag får det ofta på kvällen också..aja, nog babblat om hals..ont. Haha, ah..och så har jag jätte plötslgiga temperaturförändringar? Ska kolla upp det på gooooogle..brb. Äsch, hittade inget förutom panikångerstattacker syndromer.

Symptom på panikångest varierar från person till person men vanligtvis är minst fyra av följande symptom är framträdande under en panikångestattack:
• Symptom som tyder på en hjärtattack: bröstsmärtor, domningar/stickningar i händerna/tinningarna, yrsel, andnöd, obehagskänslor, känslan av att du kommer att dö, andningssvårigheter
• Svår hjärtklappning och en känsla av att hjärtat kommer att stanna
• Yrsel och en känsla av overklighet som om du känner att du håller på att förlora förståndet
• Du känner att du håller på att svimma
• Temperaturförändringar i kroppen: svettningar, kalla och varma vallningar.


fan vad läskigt..detta har jag kännt, inte nu men igår och för några veckor sen. Wtf? Igår hade jag en hjärtklappning som varade skitlänge. Trodde jag skulle dö. Temperaturförändringar - defenitivt. Har haft ont i hjärtat..mina fingrar har stuckit lite. Andningssvårigheter. Men inte känslan utav att jag skulle dö, förutom hjärtklappningarna dåra..men okej, detta är creapy. Trodde panikångestattacker var typ att man bara satt och skrek och hade panik..

iaf..

jag har bestämt mig att jag ska färga mit hår så mycket ljusare det går utan att det blir missfärgat/för slitet (men hos en frissa då i sånna fall) Öööhm, det ska bli intressant..en liten change liksom. Ööööh, ah..har inget mer att liksom updatea världen om så...CIAO! Eller jo..jag tvekar på att köpa en iPhone..är 6000 värt det liksom? Nääh..jag behöver bara en telefon som man kan ringa och SMSA på..denna jag har nu är useless! SHABAAAAAAAAAAAAAAM, i'm out!


min bebo är den bästa som finns!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback