förvirrad.

jag visar inte känslor, vill inte lägga tyngd på människor. Vill inte verka svag. Vill inte verka töntig. Men mår man sämre utav att gömma sina känslor? För jag, jag vet serisöst inte vad jag ska göra för att inte verka svag, egoistisk osv..för jag är så jävla ängslig och känslig att jag kan bli irriterad/ledsen/arg/Sur för minsta lilla, jag kan inte göra annat än att vara mig sjäkv men jag tycker inte om den jag är så detta är skitsvårt för mig.

Jag är älskad för den jag är, men jag vet att alla inte tycker om den ena sidan av Ronja. Asså fyfan, jag vet inte vad jag ska göra. Nu skriver jag detta på bloggen för att jag vill att alla ska förstå vad jag går igenom, vad jag försöker göra.

possible, allt är möjligt. Ja.

man utnyttjar inte svaga människor, vänder inte allt mot dem. Man hjälper dem.

Asså, åååååh. fuck.

livet är underbart. ja, jag vet.


Kommentarer
Linnea säger:

Jag tror att de flesta mår bättre av att prata om sina problem, att bära på dem själv är oftast bara jobbigt. Och tänk på att du inte är egostisk om du pratar om just dina problem, det är helt och fullt mänskligt. Likaväl som man måste ha tråkigt ibland för att veta hur det är att ha kul, tror jag att man också måste vara svag ibland för att känna känslan av att vara stark när man orkar kämpa. Älskar dig finaste du! <3

2011-06-24 | 12:00:05
Bloggadress: http://linue.devote.se
M E R E I säger:

- Glad midsommar :)!

2011-06-24 | 17:03:07
Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/
eeeee säger:

tänk dig att du är en korv och jag äter upp dig när du är ledsen :(....



så kanske du försvinner ett tag sen kommer du tillbaka och så är du glad,



japp jag och mina ideer hänger du med?



ibland är de skönt att gräva ner sig, må dåligt och inte vara världens bästa kompis längre,

sen inser man äh vafan sen blir man världens bästaste kompis och så mår alla bra.



jag är knas , men du fattar.



alla har vi upp och ner gångar och då har kämpat som tusan du är värd en bra sommar nu vännen!

2011-06-28 | 16:36:40
Bloggadress: http://pplaymeright.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback