jag har gett upp det enda jag var bra på..

asså fyfan, varför behövde det bli så att det gick så långt att jag slutade rida? Det var det enda jag kände mig kunnig på. Något jag kan liksom. Vad är jag nu? Vad ska jag göra nu? Börja rida igen? Men inte där? Aja, får väll leva på skolan. Vilket liv. Har ju alltid mina kompisar. Men alla är vi bra på något..men jag, har liksom gett upp det..ska börja igen innan det är för sent? Innan jag har tappat stinget helt och vet inte hur man rider alls..





hejsan allihoppa..från en död Ronja som ligger i sängen med en huvudvärk värre än..öööööööööh, jaa du..bajs. Hahhahahaha, neh men orkar inte...hejdååååååååååååå

Kommentarer
eeeee säger:

du ska inte ge upp ronja,

jag tycker du ska börja igen sen känna efter en termin går de som du tyckte innan är de väl over and out,

men jag tycker verkligen du ska ge de en chas..



för de är verkligen något du är bra på det vet du själv.

2011-06-27 | 19:32:50
Bloggadress: http://pplaymeright.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback