lite personligt sak..

♥ Jag har alltid stavat tacos, taccos.
♥ Jag tål inte handdukar med ena sidan "len" och andra "sträv" .. så jävla..JOBBIGA!
♥ Jag dricker alltid efter att jag har ätit.
♥ Hmm, jag kan inte äta köttfärs med tacoskrydda på eller maltesers efter matförgitning i spanien.
♥ Jag tar (enligt becca) på mig koftor/jackor på ett annorlunda sätt, haha..
♥ Jag gillar färgglada, omaka strumpor =)

OSV..

fortsättning följer (:


Bästasteemmysomjagsaknarmegafuckingmktpusspådig.
asså, vill du veta varför jag är sur på dig? Du sa att du inte tar åt dig av vad folk säger till dig, men har du tänkt på att jag inte är lika stark som dig och att jag blir ledsen över små saker? Och att du tekniskt sätt sa till mig att jag var tråkig för att du inte kan skämta med mig utan att jag blir ledsen..asså, vill du veta varför jag är sur på dig? Du sa att du inte tar åt dig av vad folk säger till dig, men har du tänkt på att jag inte är lika stark som dig och att jag blir ledsen över små saker? Och att du tekniskt sätt sa till mig att jag var tråkig för att du inte kan skämta med mig utan att jag blir ledsen..

Kommentarer
Becca säger:

Du gör faktiskt det... Men det ser bra och smidigt ut så... Aah, fortsätt så snygging xD<3

2011-06-14 | 23:08:56
eeeee säger:

saknar dig med.



Mjo den är väl ganska mig?

den får nog va kvar..



ahha ja frågade inte ens ja ba gjorde de sen tre månader senare mamma ba va har du gjort med örat ja ba töjt ?

hon ba jaha..

(a) <3

2011-06-15 | 12:41:32
Bloggadress: http://pplaymeright.blogspot.com
Diman Dilir säger:

haha va söta!

2011-06-19 | 22:13:32
Bloggadress: http://diimans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback