mina dagar dessa dagar sen jag senast uppdaterade:

vakna runt klockan sex/sju och käkar frulle, tar på mig kläder. Drar till jobbet. Jobbar (chillar vid datorn..) tar fm rast i personalrummet oftast ensamna (jag och oskar) dricker varm choklad från automaten. Rast slut, "Jobbar" = chillar vid datorn i en halvtimme, åker hem på lunch tills kl ett. Slänger ihop något smarrigt, drar tillbaka och chillar vid datorn, tar e.m rast ute i solen. Chillar lite till. Slutar, åker hem. Solar/badar/joggar/går/ kollar på TV, duschar och sover.

Så såg förra och denna vecka ut. HAHHAHAHAHHAHA, så enformigt. Och tråkigt att det inte är sant, men Oskar gör det lite roligare. Hade två pers som jobbade förra veckan också, dem var roliga men dem har inte jobbat denna vedka. Aja, k bry x) Men ah, Nu sitter jag ute i solen och chillar. Tänker på att det bara är två dagar kvar på jobbet. Imorgon + måndag. Lördag är jag ledig, Söndag jobbar jag på andra jobbet och på tisdag nästa vecka drar jag på kryssning till torsdag. Ledig fram till 17 juli då jag antagligen åker ner till emmy och är där en veckA :) Får se hur det blir med det :) Nu vet ni vad jag ska hålla hus dem kommande dagarna och veckorna. På Lördag ska jag troligen vara med fesen och några andra peeps också tror jag. Måste åka och kolla på ett par skor också, på lördag. Men nu ska jag fortsätta chilla i solen.

jag har börjat arbeta bort min mage också, eller börjat arbeta upp magmuskler om man säger så. (folk får ju damp när jag säger så och bah "du har ingen mage!!!!!!!" Hahaha, så okej..jag ska arbeta upp magmuskler. Inte synliga. Det finns ju muskler I magen också. Hahaha, ni fattar) MItt sötsug är inte alls lika extremt som det var förut. Jag mår illa på tanken på osbågar och jag är skituhungrig. Hahaha, aja. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback