peace out.

Hej..jag vet att jag har hållt på att fibbla med bloggar hit & dit, men jag står kvar vid den här. Visst bytte jag till en annan men jag kom tillbaka till denna liksom..men grejen är den att..idag när vi inte hade något internet för tillfället så kände jag verkligen för att jag ville skriva! Verkligen ville skriva av mig för jag kände mig tung, tung i hjärtat. Så där var det, framför mig - ett papper och en penna. Jag började skriva och kände att jag kunde skriva utan att tro att alla tror att jag sitter och tycker synd om mig själv när jag skriver på bloggen t.ex. "jag är så ledsen, varför gör du såhär mot mig för?" bara ett exempel. För när jag skriver sånt, så gör jag det för min skull, och det är inte något jag vill dela av mig med egentligen, för det får mig att känna mig som en egoistisk människa. Så idag för första gången så skrev jag dagbok på riktigt. Och jag gillade det. Så..från och med nu - om jag vill dela av mig av något så gör jag det här på bloggen. Annars håller jag mig till en dagbok.

citat från idag som jag skrev; "Jag har lust att bara gå någonstans och gråta/skrika. Bara få ut allt!" I vanliga fall skulle jag skriva av mig det på bloggen. Men nu skrev jag det privat, fast nu skrev jag det här också..men i alla fall - det var ett exempel.

Men jag gjorde i alla fall det - gick ut, på en väg på svinalängan heter det, jag stoppade i hörlurararna och tryckte på play. Började gå och gråta. Insåg att jag..inte gillar den jag är idag. Jag tycker inte om den personen jag är. Jag tycker jag är egoistisk, dryg, ytlig, snål osv..och jag ska ändra på det.

jag insåg också vad jag har förlorat. "man inser inte vad man har förrän man förlorar det" jo tack..nu vet jag det. Hur ska jag få tillbaka allt jag förlorat?

Det var allt för mig, återkommer om jag har något icke-egoistiskt att meddela.

pussochhej

Kommentarer
Klara säger:

Ronja din lilla mupp! egoistisk, dryg, ytlig, snål osv..??! Nu skojar du väl med mig?! Finns inte många människor som är så LITE egoistiska, dryga,... ja du fattar... som du är!

2011-06-25 | 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback