sämsta bloggarN is in tha house man!

Haha, hejsan :) Idag har jag och mina poolare (tessan, becca & linue) åkt till Vaxholm (med ENKEL "V" enligt en snygg kille som jag sumpade chansen på samtidigt som jag sprutade upp halva festis flaskan i mitt face och frågade hur Vaxholm stavade..hejbimbo liksom.) Iaf, chillade galet där, mycket garv och skojj! Öööööhm, ah..har inte mycket mer att säga..ska dra mig mot sängen nu och imorgon drar jag hem till fesen (tessnan. Fesen = kines/fes, internt asså.) Ööööh, och chillar gal1 där, men får se när jag drar, ska först vakna, käka frukost osv..

pussN på er!


typisk..mongo-bild på tessan, en tjej som alltid kan bjuda på sig själv (: Du med Beccis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback