bortglömd.


Tja, börjaR få lite BRUN färg på kroppen nu, inte röd..höhöh, men alla har så höga "förväntingar" alla säger att jag kommer bli neger och blablabla, värsta pressen juh :P Men jag blir inte så brun, så sänk era förväntingar. Tack? Hehe, men asså. Idag har vi bara solat och badat...igår åkte vi aldrig till kantary center och shoppa..ska göra det idag istället. Snart :) Ehm, har inte alls så mycket att säga förutom att jag aldrig vill lämna Thailand..har det så sjukt, jefla underbart här. Ett minus är att jag är sjuk. Har ont överallt i kroppen, huvudvärk och halsont. Men då är den bästa medicinen att ligga på luftmadrass och flyta runt på havet..dock blir jag illamående då x) Men då är inte solstolarna helt fel :P Men sanden, värmen, varma havet, poolarna, poolbaren, thaimassagen, shoppningen, "villan" vi bor i, städservice, hotellfrukosten, alla trevliga Thailändare och så mycket mer <3 Men iaf, ska steka som en galning i solen den sista veckan..innan dess ska jag låta huden få vänja sig lite vid solen liksom..vill inte gå runt som en tomat all the time liksommmm.. HHhehehehe, näh men har det awesome och mer bilder kommer upp på facebook ikväll :') Ha det superbra vart ni än är, pusspuss.

omg, har bara fem avsnitt kvar av O.C att kolla på..sen är det slut, för alltid :'''(

Jag är som den svaga länken i kedjan.

Kommentarer
Linnea säger:

Oj jävlar vad snabbt du måste kollat x))



Men vad bra att du har det bra! Inatt drömde jag att jag och Tess åkte ner till dig i Thailand. Det var helt underbart. Önskar det kunde hända på riktigt liksom! <33

2011-03-03 | 11:08:05
Bloggadress: http://linue.devote.se
T h e r e s e | Foto & design säger:

okej.. men asså, vad har jag gjort? Jag vill inte tjafsa med dig. Speciellt inte när du är i Thailand.

Jag fattar att du känner dig bortglömd när vi gör massa saker och du är i Thailand, men vi kan ju inte undvika att umgås med varann? Du ska veta att du inte alls är bortglömd. Jag saknar dig varje jag, och när du åkte i torsdags var jag nära på att gråta för att jag skulle sakna dig så mycket, inte träffas på två HELA veckor.

2011-03-03 | 12:58:55
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/
T h e r e s e | Foto & design säger:

Men det är väl klart att de andra också saknar dig, de tar kanske för givet att du vet att de saknar dig. Du fattar väl ändå det? :)

Jaha, okej jag ber jag väl om ursäkt för att jag trodde att det var mitt fel. Och det där med din familj.. jag vet inte vad jag ska säga. Men du vet att jag finns ifall det är nåt. Puss på dig!

2011-03-03 | 19:04:44
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/
Mika säger:

hjärtat du är verkligen inte bortglömd. Saknar dig som in i helvete, bara en vecka och en dag kvar tills du kommer hem, längtar. <333

2011-03-03 | 23:54:31
Bloggadress: http://mikabrishagens.blogg.se/
Linnea säger:

Håller med Mika

Klart som fan att jag saknar dig!! <33

2011-03-04 | 10:18:35
Bloggadress: http://linue.devote.se
T h e r e s e | Foto & design säger:

SV. ååååååh jag vet! Det var mest därför jag bölade, allt kom när flashbacken började. :((((( <3

2011-03-04 | 11:54:13
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback