Hemlängtan

Hej..nu känns det som om jag har varit här alldeles för länge :( Saknar vovven och ninerna :''''( Iallafall, imorgon ska vi rida elefant och sen någon gång i veckan ska vi åka båt och snorkla. Awesome. På Fredag åker vi hem, 6 dagar. Kommer hem Fredag kväll också, haha..vi åker "ifatt" tiden. Fett coolt. x'] Men idag har vi iallafall bara badat och solat. Det börjar bli tråkigt nu. Tur att vi ska hitta på något imorgon :'D Hmm..vet inte om vi ska åka till khao lak idag och shoppa? Men jag behöver det iallfall, och jag tror att vi skulle det också? Aja, iallafall så ska jag hoppa in i duschen nu och tvätta av mig allt äckel saltvatten -.-' och smörja in mig med mumsig after sun. Haha..mums. Ni får ha det så bra. Puss & kram.

PutarN

Kommentarer
Linnea säger:

Sv: nää, det hjälpte inte (a)



Bu för hemlängtan, men en vecka brukar gå fort, tänk på det. Vilken tid kommer du hem? :) <3

2011-03-06 | 11:47:22
Bloggadress: http://linue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback