oh em jiiii (omg)

Tja, asså..det åskar som FAAAAAAAAAAAAN här, och blixtrar. Ser ut som om någon tar kort, tre snaba kort på en sekund, bam, bam, bam sen så bah shabaaaaaaaaaaaaaaam åskar det så att hela huset skakar. Mhmmhmmhmh, mysigt. Tror inte att det blir något khao lak center idag. Höhööh, ehm..har sån här spänningshuvudvärk som jag alltid får när det åskar och skit -.-' jobbigt. Och min axel knakar varje gång jag tar ett simtag..någon som vet vad det beror på??? ;O Aja, nu ska jag fortsätta lyssna på regnet och läsa the last song. Ha det bra, kram :)
Ronja


Mer detaljer på klänningen som jag har på mig på bilden i föregående inlägg :)

Kommentarer
emmyyy säger:

de är asm med thailands blixtar.. kollla mina bilder på fb sen den sista eller va de är när jag ta<giot kort på när de blixtrade för hpos oss blixtrade de ju varje natt :o fett läskigt lät som om hela jorden skulle gå under typ :O...

hoppas de känns bra att komma hem till kylan snart hörru !

bara det att ni har det fett kallt där uppe... när vi lämnade stockholm va de 10 minus & hög snö!

här nere har snön nästan smälllt bara små högar som varit som ett höghus ..HHIHI



idag har vi vår och jag skriker av saknad till dig redan.. ska komma upp så fort jag kan´seriöst dör i den här hålan ska bara få lute viktiga nationella gjort så kommer jag upp sen :)

lavya.

2011-03-08 | 13:47:10
Bloggadress: http://pplaymeright.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback