oj..

det är så många fel människor som läser min blogg. Jag tror att det är en hel del killar och massa jag inte känner, och några i min släkt? Därför börjar jag, från och med när jag kommer hem att blogga på en annan blogg. Ni får fråga mig om ni vill ha den. Jag vill fan inte att några killar som jag vet läser min blogg ska göra det..:S Eeeuuuw..men så om ni vill ha den så kan ni fråga redan nu :) Kram kram

Men som sagt, börjar blogga på den när jag har kommit hem.

OCH BTW. Idag trodde jag att jag skulle dö. På riktigt. Det blixtrade så hela jävla fucking Thailand lös upp. Dem var skitnära också (jag räknar sekunderna emellan för att jag är livrädd för åska och blixtrar) Detta var inte första gången jag trodde jag skulle dö på denna resa. Andra gången var när vi red elefanter och vi red upp i bergen och vi red typ en dm från ett stup rakt ner på en klumpig jevla elefent. Men jag överlevde. Som ni kanske märker...


fuck youuuuuuuuuu

Kommentarer
emmy säger:

jag vill ha den det vet du babeeeeeeee vet hur de känns när fel folk läser har ju liksom bytt typ 297384568576857 gånger nu .....

suck länka den nya älskar dig & välkommen till sverige sen med imorgon blire ! :D <3

2011-03-10 | 13:30:01
Bloggadress: http://pplaymeright.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback