prutt

Men tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaba. Har det så sjukt härligt här! Idag har jag stekt lite på koh koh khao...i en badring på havet med Emmy, så sjukt najs. SEEEEEEEEEEEN, åkte vi till Khao lak där vi bor, åt middag, duscha och nu ää jag här :) Ska checka O.C och droga after sun. Och imorgon åker Emmy hem :/ Sadface...:''( Får dricka min coca-cola ensam dooo. Inte kul. Iaaaaaaaaf, hejdå. Ha det bra i kalla sverige! Är inte så röd lengre, men dock har jag solfrossa (sitter med tjocktröja då det är +35 grader..) och är snovig med lite halsont på det. KANONKUL! Nääääääähs, imorgon blir det chilldag är på hotellet och sen på kvällen drar vi in till kantary center och shoppar lite. Så nice, så nice. Ni får mer bilder och skit uppe på facebook när jag kommer hem till Sverige. Mjaoooo, ni får ha det sjukt bra så ska jag försöka sola åt er utan att bli rödface. Heidoooo

Kommentarer
T h e r e s e | Foto & design säger:

var det du som kommenterade "saknar dig också"? :p

2011-03-02 | 19:20:01
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback