shopping! Yeaaaaaaaah

Emmy, shoppa är bra :'D Inte sola, usch usch!

TJAAAAAAAAAAAAAAA BLOGGN

Idag ska ni veta att det har varit äckligt molning här. Usch, usch..blev inte alls mycket solning utan - SHOPPING! :'D yeaaaaaah, dock köpte jag bara en väska och lite småsaker till mina vener (vänner) och ett väldigt fyndigt impulsköp! Okej, så här är det; jag köpte en tjocktröja. MEN faktiskt så var det kallt, det regnade och åskade faktiskt! Hehehe, en oversiZe, antagligen piratkopa av JL, heheheh..men jag prutade ner till 350 bath (ca. 60-70 svenska kronor) fett cool jag är. Haha, nääh men var ju och shoppade i förrgår också tror jag det var. Hehe, men visar allt jag har shoppat när jag kommer hem till sverige. Nu får ni nöja er med dem bilderna jag slänger upp på facebook snart.

MIKA OCH LINNEA; Sorry för att jag inte svarade på facebook men jag..var ute. HAHA, råkade glömma att logga ut :$

Eeeeehm, imorgon Ska vi upp 06.00 för att sen åka vidare till dem underbara similian-öarna för att snorkla och se Thailands asuuum undervattensliv. Fett asuuuum, men ni får ha det bra i Sverige, snart är jag också hemma igen..suck men ändå asuuum.


Kommentarer
Mika säger:

Det är lungt, förstod det :)

jaaaaaaaaaaaaaa snart är Ronjisen hemma :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

saknar dig sååååååååååå himla mycket <3333

2011-03-08 | 16:11:18
Bloggadress: http://mikabrishagens.blogg.se/
Linnea säger:

Ojsi, vad brun du är ^^ Och det gör inget att du inte svara x'D



Sv: Hm, okej :( Men asså hur ska vi göra på lördag? :D <3

2011-03-08 | 17:32:41
Bloggadress: http://linue.devote.se
eeemmmmyyyy säger:

hahahahha nej ronja man ska sola dricka cola och bara ta det lugnt.. (a



ja hahah ja lyckades med en bild av w08594597975 st typ (a)

men ah typ ni hade FETT MÖ snö :o

vi har ingenting kvar typ :o fett sköööööööönt higihi.



haha va bra ja dricker cola och tänker på varmen och dig (a när vi satt vid hap la beach och drack cola och jag inte fick min dock hahaha.. åh nu vill jag tillbaka..

hur känns det att åka hem om två dagar ? :)

hahaha typ "välkommenhemtillsnöstaden"

du är ju alltid välkommen till vår lilla vår i kalmar ! :D

lavuuuuuuuu <3

2011-03-09 | 12:42:01
Bloggadress: http://pplaymeright.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback