Ronjjassss bajs i en korv ;')

Men tja, nu så hörrnini så har jag (pappa) chackat internet för en vecka..så det blir uppdatering all the time liksom :) <3 Ehm, vad ska man säga då? Idag har vi solat och badat. Faktiskt så har jag pluggar också. Så det så. Höhöhöhöhöhöh, men asså. Ah..nu är det en vecka kvar på denna resa och nu ska jag verkligen njuta av allt. Steka från morgon till kväll, bli neger och ehm....njuta av värmen! :'D Asså...jag har sand i min hårbotten, även efter duschen. Mysigt. Hmmm, jag har så tråkigt. La familia spelar vändtia, men jag orkar inte vara med och så har jag kollat klart på hela O.C, hm...ska börja kolla på one tree hill säsong ett. Även fast jag redan har sett alla säsonger och vet vad som kommer hända och blablablab, men iallafall..har inget annat för mig ;O nu ska jag smörja in mig med ngt skit som får myggbajsbett att sluta klia :D


ahh....köpte en ny bikini igår också :P annat jag har shoppat:
- ankelgrejen på foten på bilden
- Mcshit t-shirt.
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/183865_1748265585229_1196490629_31713922_5871645_n.jpg
emmys bild <3

- ehmhem, adidogs t-shirt
http://rlv.zcache.com/adidogs_t_shirt-p235596164876986054uknl_400.jpg
bild av google. Jag har en med svart tryck och oversize.


kameralinnet x))

- halsbandet jag har på mig på bilden ovan.
- en rosa billabong bikin, men tycker inte om den så använder barar underdelen.
- Jag har köpt mer, men kommer inte ihåg något just nu........
- juste, brunshortsen.

tio spänn...

men sen tror jag inte att jag har köpt något mer. Ska tillbaka till kantary center/city och shoppa mer. Ska införskaffa mig ett par lila billabongshorts och några mer randomtshirtar x)) Det finns en som det står "iPood" på och så är det en animerad bild på en gubbe som sitter på toaletten och bajsar och lyssnar på musik, "poo" u know. Tycker ni att jag ska köpa den? :D För 200 bath, typ 40-50 kronor? Men aja, orkar inte skriva mer. Hörs imorgon! PussN!
http://4.bp.blogspot.com/_riSMumurs58/S8JXfY_O-PI/AAAAAAAACgk/odhnDYwBdt4/s1600/ipood-tshirt.jpg
Fasdt oversize och en annan färg?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback