balders bröd

yo! bajsdag. Eller ja, den har varit bra men har gråtit och har varit helt slutkörd..
i morse lämnade jag hunden för en natt, ögonen tårades. Och nu på vägen hem från jobbet så brast jag i gråt över att vovven inte kommer att vara hemma när jag kommer hem..men ska följa med och hämta henne imorgon. Älskade plutten..hon betyder verkligen världen för mig och förstår inte hur jag ska klara mig utan henne i en hel ful vecka..
men sen åkte jag och jobbade, det var 7kt jobbigt. Kom hem och åt middag halv tio..snark. Men imorgon blir förhoppningsvis bättre. Slutar kvart över elva så ska luncha med tjejerna och sen plugga lite på mammas jobb tror jag :) kommer bli skönt, chill. Men innan vi slutar har vi såklart de två jobbigaste lektionerna..engelska och historia.
men ska fixa mig inför sängen nu, hejdå!
hhahahahhahhahahahhahah
won't you hold me like you used to
Hold it, boy, just one more time
won't you love me like you used to
Love with you is so sublied
I was there for you, you where the for me
Can we get this back again?
Wouldn't you hold me like you used to
Hold it, boy. Just one more time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback