deppmode - on!

Med gråten i ögonen tar jag bort sminket och kollar mig själv i spegeln och säger "fyfan vad ful jag är". Bara ligger i fosterställning och gråter på badrumsgolvet och vill bara bort.
Ja, jag är medveten om att jag är det, jag kan verkligen se vad folk tänker om mig. Blickar. Usch, ska låsa in mig och aldrig komma ut igen. Just så känns det nu. Inte första gången något sånt här händer. Jag har haft en otroligt dålig tid då jag hade absolut noll självförtroende. Men nu, nu kommer det tillbaka.
att man blir sååå påverkad av sitt utseende. Så utseendefixerad och har så många kroppskomplex. Det är bara..inte okej. Det är bara patetiskt, men vad ska man göra åt det?
självkänsla var det ja? mh..
jag kan ta hur många egobilder som helst, men när jag kollar mig i spegeln och ser hur ful min hy är, hur fula ögon jag har, hur slitet mitt hår är osv..då, det är då allting kraschar.
fuck my life. for real.

Kommentarer
Linnea säger:

Men Ronja då, du är så himla vacker! Det är inte bara något jag säger, det är sant. Jag vet hur det känns och jag har något som faktiskt hjälper. Det ska du få på fredag. Älskar dig <3

2011-11-23 | 09:04:33
Bloggadress: http://linue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback