det här händer bara inte

vafan, det här går bara runt och runt och runt. För exakt tre veckor sen låg jag med halsfluss och hosta. Nu har jag ont i halsen och hostar. Kände mig hängig så jag tog en powernap och vaknade med värsta halsonten. Älskar livet, sämsta imunförsvaret jag har, det hinner inte bli starkt förrän jag attackeras av nästa virus. FUCK IT ALL. Har i och för sig gått runt med hosta i två veckor nu, det är påväg att bli bättre :D om inte sämre nu för alltid när jag är förkyld/sjuk så blir min astma värre..-.-
aja, ska sluta klaga och hitta på något roligt. Typ städa mitt rum, haha..gör alltid det på kvällarna innan jag ska gå och lägga mig? Varför vet jag inte. Sover bättre när det är städat kanske? HAHA.
haha, juste..känns som om jag har löständer, har gått med gummisnoddar i tre dagar och mina tänder är jättelösa..haha, känns lite kul ^^ men aja, chao!
smile bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback