fml

allt är bajs, måste få klaga.
Det känns som om alla bara vänder sig emot mig..vafan? Jag är den jag är och om du inte gillar't så säg det istället för att leka dryg. Blir så jävla irriterad. Orkar inte bara. Jag tror att alla skulle gilla mig mycket mer om jag bara satt och hållde käften hela dagarna, men sån är inte jag och kommer inte bli heller. Blir bara så jävla irriterad på folk som dömer andra utifrån vad andra säger. Åååååh, jag har inget emot någon, på riktigt. Nu börjar jag tro på citatet "de som ger mest får minst tillbaka" så är det verkligen nu och jag blir så jävla arg för det. Hejdå.

Kommentarer
Mika säger:

Ronja älskling. Du är perfekt precis som du är, ingen ska få ändra på dig. Jag älskar dig precis som du är, den där glada Ronja som sprider så himla härlig glädje. Men alla har dåliga dagar. Jag säger det här från ljupet av mitt hjärta, JAG ÄLSKAR DIG PRECIS SOM DU ÄR! du är värd det bästa. <3

2011-11-17 | 22:07:50
Bloggadress: http://mikatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback