good music can be so hard to find

tjatja, hur har dagen varit? Min har varit bra, redovisade svenskan i morse - det kunde ha gått bättre men såg det som en övning osv så det är bra ändå :) sen hade jag idrott och slutade efter det dvs halv två. Åkte hem till limpan och hade det skoj. Kom hem och la mig och sov. Käkade nyss middag och ska nu hoppa in i duschen och sen lägga mig och kolla på gossip girl. Är så himla trött och har så himla ont i halsen och jag tappade rösten när jag garvade för typ en kvart sen. Inte bra. Får se hur jag mår imorgon, ska till riksdagen och medeltidsmuseet med skolan imorgon. Ska bli skoj, näh nu är det någon som chatear con mi de facebook. Tjaråå
en av få, mina kusiner är så underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback