jag älskar denna känslan..

hejsan, tråååååååååååk på hög nivå, men behövde i alla fall ta det lugnt idag, går runt och hostar som en jävla tok och det tar aldrig slut. Om TRE timmar ska jag dra mig mot tåget och eftersom det redan är kolsvart ute så känns det som om det är evigheter dit för att det känns liksom redan som att klockan är sju..seriöst, helt sjukt hur mörkt det är ute. Jaja, har typ klätt på mig, orkar inte sminka mig så ah, är klar helt enkelt. Men det kommer typ vara sjukt läskigt att åka moppe i det här mörkret..
jag har i alla fall på mig strumpbyxor, en tight kjol, ett linne och en kofta på det. Det var det, men fyfan..blir nog till att ta på mig vinterjackan sen. ojojojo! Lalallalal, vad händer imorgon då? Nja, klassträff (om det nu blir av!) och ja, chill.
på måndag börjar skolan igen, ska bli kul att få träffa alla igen och få något att göra på dagarna. Istället för att alltid ha något planerat varje dag som man ska hålla. Skolan behöver man inte planera, den är ju där, varje dag. HAHA, asså sajk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback