måndag 7e November 2011

hejsan bloggen, tänkte bara slänga in en liten hälsning till er innan jag går och lägger mig. Skolan var helt OK. Trodde att jag skulle vara asdeppig hela dagen men vaknade typ och bah var glad. Dock höll humöret inte i sig hela dagen, men har i alla fall pratat (lite för mycket kanske..) om det som kändes lite jobbigt så mår bättre nu. Psykiskt. Fysiskt har jag åkt på något virus IGEN, det här tar fan aldrig slut. Jag får D-A-M-P. På riktigt. Kom hem var helt död. Citerar min mamma "nu äter du middag, tar denna huvudvärkstablett och går och vilar i två timmar och sen gör dina läxor." Haha, gjorde som hon sa och då orkade jag faktiskt göra de tre läxor vi har till imorgon. Underbart. Men vet inte ens om jag ska gå till skolan, inte om jag har så ont i huvudet och hostar värre än idag, då får jag damp. Ska sluta klaga nu och gå och fixa mig inför sängen och kolla på 2 och en halv män. Standard.
never mind i'll find someone like yooooooou, i wish nothing but the best fot youu too..dont forget me.
favoritlåt just nu tror jag nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback