nu kan du få mig så lätt

hejsan, Ronja här. Lite deppmode på..men ja, så är det.
Idag ska jag bara ta det lugnt vilket jag inte gjort så mycket på höstlovet. Ska bli skönt med tanke på att jag känner mig lite halvkrasslig och sådär, vill gå på klassträffen och gå till skolan på måndag. Men ikväll ska jag i alla fall gå på BIO med kajsisen, vi ska kolla på "our idiot brother" HAHA, ska bli kul att träffa pluttan igen!
Mamma och pappa har ju stuckit till mormor medan jag låg och sov, det var väll jävligt shysst, HAHA. Typ "besvikelsen man får när man vaknar och inser att familjen har stuckit medan man låg och sov"
Jaja, nu ska jag väll..fortsätta att göra ingenting. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback