onsdag den andra november

hallojsan, en uttråkad Ronja här! Kollar på TV, har städat, diskat, vart ute med hunden en långis och nu sitter jag här rastlös och klockan är bara ett..blalalalalala. Boooooring. Jo juste, jag har städat hela huset förutom mitt rum, det ska jag göra. Problemet är det att min hund ligger helt utslagen i min säng och hon hatar, verkligen hatar damsugaren så vill inte störa prinsessan när hon sover i min säng..bortskämda hund.

Ställen jag vill åka till:
New york (city)
washington --> Seattle
Californien --> L.A
Pennsylvenien --> Philadephia
Hawaii
USA helt enkelt. Om alla de ställena ligger i USA..?

england --> london!

Vill också åka till stränderna i kroatien och så till Venzuela.

jaa..bäst att sätta igång då..? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback